«Користувачам»



Правила дорожнього руху України (актуальні)*

Відповіді на запитання, які найчастіше ставлять відвідувачі сайту

Як визначити статус осіб, які відвідують сайт?
«Відвідувач» – особа, яка ознайомилась з титульною сторінкою нашого сайту, Можливо запустила демонстраційну версію тематичних завдань, але не зареєструвалася і не ознайомилася з функціональними можливостями сайту. «Гість» – особа, яка ознайомилася з сайтом та демонстраційною версією, Зареєструвалася та отримала доступ до головного меню, функціональних можливостей системи з деякими обмеженнями (обмежена кількість доступних тем, тематичних завдань тощо). «Користувач» – особа, яка зареєструвалася на сайті, заплатила за користування навчальним ресурсом сайту згідно з вибраним тарифом та має необмежений доступ до функціональних можливостей головного меню сайту.
Які тематичні завдання викладені на сайті та чи відповідають вони тим, що використовують у ВРЕР ДАІ під час приймання іспиту?
На сайті представлені два комплекти тематичних завдань (з урахуванням останніх змін): Харківські та Київські, які відповідність тим, що використовуються у ВРЕР ДАІ.
Як оплатити за користування навчальним ресурсом на сайті?
Для оплати за користування навчальним ресурсом сайту необхідно: 1. Зареєструватися на сайті. 2. Вибрати тарифний план (розділ «Фінанси», пункт «Тарифи»). 3. Оплатити послуги (розділ «Фінанси», пункт «Сплатити за послуги»). Сторінка, яка відкриється, містить перелік операторів приймання платежів, послугами котрих можна скористатися на власний розсуд. Всі вказані оператори забезпечують переказ коштів в термін від декількох секунд до декількох годин, окрім операцій банківського переказу (24 - 48 год.). Якщо оплата пройшла успішно, відбувається автоматичний перехід на головне меню, де статус «Гість» зміниться на статус «Користувач». Якщо під час переказу коштів була допущена помилка, відбудеться автоматичний перехід на сторінку, де система сповіщає про помилку.
Послугами якого оператора платежів скористатися?
Якщо ви маєте платіжну картку Приватбанку, то рекомендуємо скористатися послугами Інтернет-банку «Приват24». Якщо ви маєте платіжну картку будь-якого іншого банку, то можете скористатися послугами операторів LiqPay або IPay. Якщо ви плануєте платити готівкою, то рекомендуємо скористатися послугами операторів LiqPay, WebMoney. Скористатися можна також банківським переказом, але треба мати на увазі, що у цьому випадку надходження коштів відбувається протягом 24 - 48 годин.
Як дізнатися про надходження коштів за рахунками?
Про перелік виписаних рахунків та надходження коштів за цими рахунками ви можете дізнатися, відкривши пункт меню «Мої оплати» в розділі «Фінанси».
Як отримати статус «Користувач»?
Для отримання статусу «Користувач» необхідно зареєструватися на сайті та оплатити послуги згідно з вибраним тарифним планом (див. «Як оплатити за користування навчальним ресурсом на сайті?). Швидкість зміни статусу залежить від обробки транзакцій оператором платежів. Після успішної оплати та надходження коштів, статус «Гість» автоматично зміниться на статус «Користувач». Якщо цього не сталося, спробуйте натиснути на кнопку «Гість» у верхньому правому кутку вікна або перезавантажити комп’ютер. У разі перерахування коштів банківським переказом зміну статусу здійснює адміністратор системи по факту надходження коштів.
Як працює журнал статистики?
Для кожного зареєстрованого «Гостя» або «Користувача», що працюють через головне меню, автоматично формується журнал статистики, в якому відображаються опрацьовані теми, кількість розглянутих питань, кількість допущених помилок. Журнал статистики можна переглянути у розділі «Статистика», відкривши пункт меню «Мої успіхи».
Як працювати над помилками?
Всі допущені помилки фіксуються системою, тому кожний «Гість» або «Користувач» може закріпити свої знання ПДР, попрацювавши над питаннями, в яких були допущені помилки. Для цього у розділі «Навчання» треба відкрити пункт меню «Робота над помилками». Система згруповує по десять питань, у відповідях на які були допущені помилки. Тільки після їх успішного опрацювання, надається можливість далі працювати над помилками. Для кращого засвоєння матеріалу запроваджено такий принцип: якщо при відповіді на питання допущена одна помилка, система вимагатиме відповісти на це питання двічі і т.д.
Як поставити запитання адміністратору системи або наслати відгук?
Для того, щоб поставити запитання адміністратору системи або надіслати відгук, необхідно в розділі «Інше» вибрати пункт меню «Запитання адміністратору» або «Залишити відгук».

Новини

Відгуки

Copyright © 1994-2013. All Rights Reserved.